Friday, February 27, 2009

A birthday gift...hepi..hepi..hepi!!!


Happy burfday to me..happy burfday to me....haha..kecian aku,kene nyanyi sndiri*_^.
ni la burfday gift yg amat special aku trima from my housemates.(thanks frenz)

kek ni aku x tahu drang beli bile n i've no idea....actually ptg tu yana ngn azie kuar n aku dgr drang cam pegi psar mlam ngn nana.dat time aku sdikit ala-ala kecik atila cuz darng pegi tnpa mngajak diriku ini.time tu plak aku mmgle lpar. then, malam tu, aku as usual bz dpan l.top..doing what i suppose to do.then again, lala ajak aku pg ruang tamu.aku ingatkan sumthin happen or ade cik T ker. rupenye..si nana ngan nad dtang bwk kek buah yg sedap ni depan aku...patutle aku rase cam pelikjer lala tibe2 pnggil aku.

nway,aku rse terharu jgkle ngn kwn2 aku yg baik hati ni...mybe aku jnis yg x celebrate burfday kot.tp pe yg peliknyer..aku x rse pn umur aku ni dh brubah.cam same jer....hehe(nk ckp muda la tu)

penghargaan kpada:

-zana
-yana
-lala
-azie
-asmat
-nana
-nad
-rakan2 sekelas yg terlibat secara langsung dan x langsung

ucapan: thanks 4 da sweet cake and luv u all..muuuaaah!!

6 comments:

:missy najlaa: said...

hehe..nameku tertera di situ..
i syg u jugak..

Public storage said...

ehem...sape name kamu e..
do I know u???hehe...

thanks jgak for da cute teddy.
ko jgn risau e..nt aku suh sponge bob ngn patrick kwn ngn die e..hehe

~ yanna ~ said...

haha!! kecik ati ke?? sbb mule2 ingt ktrg gi psr malam? klaka la ko ni naim..

hepi belated besday ye!
jadi budak baik ek...
sayang ko gak! hehe~

famanis~awar said...

Hehe..salam...
1st time kaco ko dalam blog nie...
nama aku tadak pown......wuwuwuwu...
hikhikhik...
padahal xda kaitan pon kan...
sorila,adiah lambat ckit...ak sempit ckit skang...huhu

weh, tp memang betol xda lgsg nama aku dalam entire blog nih...huhuhu

ask me said...

HAPPY BIRTHDAY...
belated birthday ekceli...huhu
ape hadiah dari "org tu"...hehehe
ehem2 la...hahahaha

Public storage said...

to ask me:
...thanks 4 the wish.:)
e..nk thu adiah,tnyela ur 'friend' tu.hehe..