Thursday, June 11, 2009

diari hati..

mlm ini...ku sendiri..tiada yg menemani...lala...(lgu brkumandang di radio)
...aku..tetap di sini..melayani fikiran sendiri..
sepanjang hidup aku..inilah kali pertama aku merasakn aku bgitu sedih dgn hidupku..
aku bingung (@##$%)+celaru+resah+keliru dgn diri aku sndiri.ape yg aku mhukan dlm hidup ini????adakah kebahagiaan itu selalu hadir?adakah tiada maslah yang akan bertandang???
apakah aku harus memikirkan masalah org lain???apakah aku harus menanggung segala bebanan???

dugaan itu adakalanya menyakitkan+mengecewakan+membuat aku lemah....namun,kadangkala dugaan itu membuat aku sedar akan realiti kehidupan ini. aku mula belajar daripada kesilapan.hidup ini x semudah yang kita sangkakan. adakalanya pahit..adakalanya manis.

Ya Allah...kau berilah aku kekuatan+ketenangan yg tidak mungkin aku temui di dunia ini..
semoga aku mampu menghadapi segala dugaanNYA...sesungguhnya,setiap dugaanNYA itu akan sentiasa mengingatkanku akan kebesaranNYA.

2 comments:

:missy najlaa: said...

jgn sedih2..u know where to find me if u got to tell me something kan?will lend u my shoulders if u ever need them.

Public storage said...

thanks...
i just feel good writing here...